Vrácení zboží a reklamace

I když neustále pracujeme na zlepšování našeho e-shopu i přehlednosti a srozumitelnosti jeho obsahu, může se stát, že objednané zboží nebude podle Vašich představ. 

Pokud Vám nesedí velikost, přišla špatná barva nebo produkt nesplnil Vaše očekávání, nic se neděje. 

Na veškeré nákupy u nás se vztahuje zákonná 14denní lhůta pro vrácení nepoužitého zboží v původním stavu. Pro ještě větší spokojenost našich zákazníků jsme tuto lhůtu prodloužili na 30 dní, abyste měli dostatek času na rozhodnutí.

Pokud se vám zboží po krátké době používání poškodí nebo se objeví jiná komplikace, neváhejte nás kontaktovat – rádi najdeme společné řešení. Před prvním nošením nebo praním si prosím oblečení vyzkoušejte, neboť již používané a prané zboží nelze vrátit ani vyměnit.

Jak mám postupovat při výměně velikosti či produktu? 

  1. Při výměně velikosti či produktu nás kontaktujte buď prostřednictvím e-mailu info@bjp-store.cz nebo nám zavolejte na +420 739 715 416. Nezasílejte, prosím, zboží bez předchozí domluvy s námi.
  2. Zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Pokud je to možné, můžete použít původní obal. Připište prosím kamkoliv do balíčku číslo objednávky.
  3. Po domluvě Vám sdělíme kód pro zpětnou zásilku, balíček odnesete na kterékoliv podací místo Zásilkovny, obsluze sdělíte kód a předáte balíček. Zároveň bude potřeba vytvořit novou objednávku s požadovanou velikostí či novým zbožím.
  4. Hotovo! Vrácené zboží jde k nám a my se o zbytek postaráme. Jakmile produkt dorazí na sklad, peníze Vám vrátíme do 7 pracovních dnů.

Jak mám postupovat při vrácení zboží ve 30 denní lhůtě?

  1. V případě vrácení produktu nás kontaktujte buď prostřednictvím e-mailu info@bjp-store.cz nebo nám zavolejte na +420 739 715 416.
  2. Zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Pokud je to možné, můžete použít původní obal. Připište prosím kamkoliv do balíčku číslo objednávky. 
  3. Balíček nám prosím pošlete na adresu: Lazaretní 1/7, 615 00, Brno. Jako e-mailovou adresu pro přepravce udejte info@bjp-store.cz a kontaktní telefon: 739 715 416
  4. Hotovo! Vrácené zboží jde k nám a my se o zbytek postaráme. Jakmile produkt dorazí na sklad, peníze Vám vrátíme do 3 pracovních dnů.

Jak mám postupovat při reklamaci zboží?

  1. V případě reklamace zboží nás kontaktujte buď prostřednictvím e-mailu info@bjp-store.cz nebo nám zavolejte na +420 739 715 416. Nezasílejte, prosím, zboží bez předchozí domluvy s námi.
  2. Zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Pokud je to možné, můžete použít původní obal. Připište prosím kamkoliv do balíčku číslo objednávky.
  3. Po domluvě Vám sdělíme kód pro zpětnou zásilku, balíček odnesete na kterékoliv podací místo Zásilkovny, obsluze sdělíte kód a předáte balíček. 
  4. Hotovo! Jakmile reklamované zboží dorazí na sklad, vrátíme Vám peníze nebo pošleme nový produkt dle předchozí domluvy.

Zboží mi bylo doručeno poškozené

Když je balík zjevně poškozen už při doručování, obal je znatelně deformován nebo je zboží uvnitř poškozeno, máte právo zásilku nepřijmout. Pokud se tak rozhodnete, sepište s řidičem na místě protokol o škodě a pořiďte několik fotografií.  

Děkujeme, že jste s námi. 

#jítvěřitdokázat

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz